XTX |
Wysłany: Pon 18:23, 01 Maj 2006 Temat postu: Elementalist |
|
Mag Żywiołów - potęga 4 elementów
"Śmiał się. Śmiał się na cały głos. A potem nagle przestał. Dymiące buty wszak śmiać się nie mogły."
Jest to z pewnością jedna z najpopularniejszych klas. Skuteczna i jako podstawowa i jako drugorzędna. Dodatkowo świetnie łączy się z większością pozostałych. Służy do jednego - spalenia/porażenia/zamrożenia/zmiażdżenia, a tym samym zniszczenia przeciwnika. Jago skille służą praktycznie tylko do zadawania obrażeń (choć jest też grupka odmiennych). Mag Żywiołów jest bardzo potężny, lecz także wątły i bez wsparcia wojownika się nie obejdzie.
"Ha! GIŃ POTWORZE! Hatzmankruminz boda ARUM!... hm... nie no... chyba nie skończyła mi się znowu man... arghhhhhh..."
Energy Storage - Przechowywanie Energii - podstawa potęgi Elementalisty. Dzięki temu atrybutowi może zmagazynować więcej many, a co za tym idzie posłać dłuższą i jeszcze destruktywniejszą wiązankę czarów. Jest to też o tyle ważne, że najpotężniejsze czary ciągną naprawdę dużo energii. I niezwykle przydatne czary rekompensujące koszta oparte na tym atrybucie nic nie dadzą, gdy many będzie za mało, by w ogóle rozpocząć splatanie czaru - niezależnie od tego, że po zaraz po jego rzuceniu zwróciłaby się nam jej połowa.
"Ludzie niedoceniają powietrza. Zapominają, że skoro daje życie, może je także odbierać."
Air Magic - Magia Powietrza - no cóż, nikt nie zaprzeczy, że oberwanie piorunem nie należy do przyjemności. Szkoła ta cechuje się stosunkowo słabymi pod względem destrukcyjności czarami, za to tanimi i posiadającymi penetrację pancerza. Często posiadają także dodatkowe efekty oślepiające i obalające przeciwników. Magia Powietrza niewątpliwie kryje w sobie spory potencjał, lecz przez swoją pozorną słabość (mniejsze obrażenia) jest niedoceniana.
"Ziemia... Są jej tak blisko, że niejednokrotnie o niej zapominają... Zwykle są całkiem zaskoczeni, gdy ta właściwie jedyna dająca prawdziwe poczucie bezpieczeństwa rzecz, sama usuwa się im spod stóp i pochłania w całości."
Earth Magic - Magia Ziemi - wyróżnia się głównie tym, że służy nie tylko do zabijania. Zawiera bowiem w sobie kilka przydatnych czarów ochronnych, które nieraz mogą uratować życie. Poza tym zadaje całkiem spore obrażenia i ma kilka czarów obszarowych. Często także wywraca przeciwnika.
"Czemu magia ognia? Czemu nie np. ziemia? A wiesz ile ja przez te wszystkie lata oszczędziłem na zapałkach? Poza tym jak napadnie Cię coś w lesie, to od razu masz pieczyste... No chyba, że spiecze się na popiół..."
Fire Magic - Magia Ognia - jest najpotężniejszą szkołą pod względem obrażeń. Za to kosztuje masę energii i jedynym efektem dodatkowym jaki przy tym daje jest podpalenia (choć nie powiem - cholernie skuteczne). Ma dużo czarów obszarowych, które niestety są rzucane dość długo - ok. 5 sek najpotężniejszy. Jest to najpopularniejsza szkoła Elementalisty. Wiele osób pamiętając o tym wdziewa jak najwięcej zbroi odpornej na ten żywioł, przez co skuteczność Magii Ognia na GvG drastycznie spada.
"Był taki jeden. Przyjechał w trakcie suszy i zaczął sprzedawać wodę. A właściwie to deszcz. Ludzie rzucili się na jego straganik i słono płacili za ratunek dla swych pól. Jeden magnat spróbował go oszukać i zapłacił trefnymi pieniędzmi. Nie muszę chyba mówić, że magazyn z rocznymi zbiorami i wszystkie pola zmiotło gradobicie."
Water Magic - Magia Wody - no cóż, kolejna szkoła i naprawdę niewiele różni się od innych. Jest pomiędzy ogniem i powietrzem pod względem kosztów i obrażeń, a na dodatek cechuje się spowalnianiem wrogów. Ma kilka czarów ofensywnych i to całkiem skutecznych. Jest dość popularna i bardzo przyjemna w używaniu.
Umiejętności nieprzypisane |
|