XTX
Administrator
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 18:20, 01 Maj 2006 Temat postu: Guild Wars |
|
|
ra Guild Wars, nad którą grupa developerów ArenaNet rozpoczęła prace w drugim kwartale 2000 roku, później pod okiem korporacji NC Soft, została oficjalnie obwieszczona światu 22 kwietnia 2003 roku, pokazana po raz pierwszy publicznie w maju tego samego roku podczas wystaw E3, a jej premiera światowa odbyła się 28 kwietnia 2005 roku.
Guild Wars to w wielu aspektach MMORPG, jednak posiada również wiele cech, które nie pasują do tego gatunku gier online. Twórcy zaimplementowali taki system i rozwiązania, aby pozycja była przyjemna już od samego początku gry. Cechami wyróżniającymi Guild Wars od wpółczesnych MMOG to:
- streaming technology, umożliwia przesyłanie plików do Gracza na bieżąco, podczas samej gry, w tle; ten system sprawia, że naprawianie usterek to kwestia zaledwie paru chwil bez potrzeby ściągania osobnego patcha, wszystko jest zautomatyzowane
- brak miesięcznej opłaty, co jest dużym plusem sprawiającym, że gra jest dostępna dla niemal każdego Gracza mającego dostęp do Internetu
- brak grindu (z ang. "harowania"), nie trzeba tracić nad postacią masywnych nakładów czasu, by mieć dość wysoki poziom do zrobienia czegoś, zdobywanie kolejnych leveli jest przystępne, a wszelkie restrykcje co do wymaganego poziomu postaci zostały usunięte, co oznacza, że Gracz nie musi mieć danego poziomu w celu zdobycia dodatkowych misji itp.
- niskie wymagania co do przepustowości łącza, nawet osoby, które mają lagi w wielu grach online, nie odczują żadnych podczas gry w Guild Wars, przesył danych został zmniejszony do minimum
- rozbudowane walki i turnieje PvP, organizowanie walk gildii, walk zespołowych, nie tylko dla Graczy o wysokim poziomie, można wziąć też udział w walkach dla niskopoziomowych postaci, specjalnie dla tych dopiero rozpoczynających przygodę swoich nowych bohaterów
- gromadzenie drużyny umożliwiają tzw. outposty, które znajdują się bezpośrednio przed każdą większą misją, tak aby osoby zainteresowane mogły utworzyć szybko drużynę bez zbędnego szukania towarzyszy w miastach
- przeludnienie miasta zostało ograniczone, gra rozdziela Graczy na districty (z ang. "dzielnice"), które są wiernymi kopiami tego samego miejsca, również podczas misji Gracze otrzymują własną kopię danej lokacji
- balance, równowaga profesji, żadne połączanie klas nie jest najlepsze, każdo ma swoje plusy i minusy, które się równoważą
- grafika zapierająca dech w piersiach
Post został pochwalony 0 razy
|
|